Nyt ei taas vähään aikaan varmaan tapahdu mitään, mutta olemme ahkerasti mittailleet takan paikkaa, ja nyt pidetään peukkuja, että valitsemaamme takkaleivinuuniin saa hormiliitoksen päältä.

Eilen sanoin myös eräälle tutulle, että minun täytyy kohta alkaa katselemaan varmaan laattoja, koska päättäminen on minulle aika vaikeaa. Tai oikeastaan minulla on mielessäni selkeä kuva mitä haluan, mutta sitten kun menee kauppaan etsimään niitä asioita, niin juuri sopivaa väriä, sävyä tai materiaalia ei löydykään, ja sitten täytyy muuttaa suunnitelmaa. 

No totuuden nimessä täytyy sanoa, että kyllä niitä laattoja ja tapetteja on siellä kaupassa jo vähän vilkuiltukin. Parketin olen jo lähes varmaksi valinnutkin.

-----------------------------------------------------------------

Olen nyt siirtänyt vanhoja kirjoituksiani aiemmasta blogistani tähän blogiin. Ne löytyvät vuoden 2009 arkistosta. Uudemmat kirjoitukset ovat jatkumoa aiemmille, joten katsoin, että ne on järkevintä tallentaa arkistoon alkuperäisillä päiväyksillä. Vanhoissa ja uusissa kirjoituksissa saattaa olla joitain päällekäisyyksiä, mutta koska tämähän on minun päiväkirjani, niin ei haittaa.